Amb la seva Campanya "Novalac dóna la llauna a
qui més ho Necessita" Ferrer i la Federació Espanyola de Bancs d'Aliments
(FESBAL) s'han unit per repartir 10 tones de Fórmula infantil Novalac para
Lactants majors de 6 mesos i Nens en Risc d'Exclusió Social .
Actualment a Espanya trobem un 27% de menors inferiors
de 18 anys que viuen en la pobresa. A causa d’aquesta situació, Ferrer i Fesbal
van crear una iniciativa solidaria el passat 1 de setembre de 2014 per ajudar a
omplir més de 300.000 biberons i poder fer possible que 100.000 lactants majors
de 6 mesos aconsegueixin la seva aportació làctia diària, al menys un dia. Per
cada llauna de Novalac venuda, es donarien 100 g de Producte per omplir la
"Llauna Solidària".
Gràcies a campanyes com aquesta ens podem adonar de la
gran importància que té per a una família aconseguir lactis especials per als
seus nadons i que encara existeixen grans potencies com "Ferrer" i
"Fesbal", que són marques reconegudes, que ajuden a les persones més
desfavorides.
Dominique Moreno Ruiz.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada